Thursday, August 29, 2019

פרי: "בכחול לבן רוצים לירות בשליח, צריך לשאול אותם למה הם פנו אלינו" - ישראל היום

פרי: "בכחול לבן רוצים לירות בשליח, צריך לשאול אותם למה הם פנו אלינו" - ישראל היום

הסערה סביב "פריצת הסייבר הרוסית" לטלפונים האישיים של ראשי כחול לבן נמשכת: לאחר שבמטה כחול לבן הכחישו בתוקף את הדיווחים המטרידים על פריצה לטלפונים האישיים של בני גנץ ושל בכירים אחרים ברשימה, ואף הביעו ספק במניעי החברה.

ראש חברת החקירות CGI וראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי, הגיב הבוקר (חמישי) לדברים בראיון עם ירון דקל ועמית סגל ברשת ב': "אנשים מצטטים דברים שלא היו ולא נבראו. יש הסכם עם כחול לבן, שעדיין קיים, אנחנו עמדנו בו, ובכל זאת יש שמועות כאילו יש הדלפות מהחברה שלנו. צריך לשאול את כחול לבן למה הם שכרו אותנו. הם ביקשו מאיתנו מידע על מתחרים, חומר שיכול לעזור להם בקמפיין". 

עוד בנושא:

פרי הרחיב וסיפר על ממצאי החקירה: "בכחול לבן ביקשו מידע על מתחרים בקמפיין, ואנחנו איתרנו 4-5 טלפונים שזוהמו. העסקנו חברת סייבר מיוחדת שזו תפקידה, ואנחנו משוכנעים שהייתה חדירה, ככל הנראה מגורמים מזרח אירופיים עוינים. אני לא יודע למה לא הייתה עדיין פנייה למשטרה".

"גל שמועות עכור"

לאחר התקפות מצד גורמים בכחול לבן, שרמזו שלדרך בה פרי פרש מהחיים הפוליטיים אולי השפיעה על ממצאי החברה, אמר פרי: "אני עד עכשיו לגל שמועות עכור ומכפיש של החברה, זה בבחינת לירות בשליח. ואני מתקשה להבין מאיפה השמועות על החברה שאני עומד בראשה שהיא כאילו מדליפה.זו השמצה גסה ללא בסיס ורחוקה מהאמת. עשינו את עבודתנו המקצועית ואני מתקשה להבין מאיפה הגיעו ההמצאות הללו". 

הדו"ח המיוחד של חברת CGI חשף כי שני הטלפונים של בני גנץ נפרצו, וכי על פי הבדיקה מקור הפריצה  הוא ברוסיה. כמו כן, נמצאו בכירים אחרים ברשימה שהטלפון האישי שלהם נפרץ, בהם ראש המטה, הוד בצר, ומנהל הקמפיין, דור הר-טוב. בדו"ח נכתב: "מדובר במתקפת האקרים מרוסיה, מתקפה עוצמתית וחריגה, מסוג שלא נתקלנו בו מעולם".

בכחול לבן מתעקשים שבדו"ח אין אמת ובשיחה עם "ישראל היום" מבקש גורם ברשימה לחדד את המסר: "אנו מכחישים את הדיווח, ואת העובדה שיש אפילו מכשיר אחד שמאזינים לו. אין כלום. אנחנו משוכנעים בכך כי בדקנו את הטלפונים שהם אומרים שפרצו להם. אין כלום".

Let's block ads! (Why?)



2019-08-29 07:11:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg2Nzkx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment