Wednesday, August 21, 2019

הורי הילדים עוררו מהומה במשפטה של מעודה: "הילדה לא ישנה בלילה בגללך" - ישראל היום

הורי הילדים עוררו מהומה במשפטה של מעודה: "הילדה לא ישנה בלילה בגללך" - ישראל היום

בבית המשפט המחוזי בלוד מתקיים הבוקר (רביעי) דיון בעניינה של "הגננת המתעללת" כרמל מעודה. ההורים הפגינו מחוץ לבית המשפט, ובכניסה לדיון התפרצו עליה. 

בתחילת הדיון, עם הכנסתה של מעודה לאולם, התפרצו חלק מההורים בצעקות ובקללות לעברה. אחד ההורים צעק לעברה: "יא ז***, יא ש*****ה. הילדה שלי לא ישנה בלילה בגללך". 

צילום: ירון דורון

אחת האימהות צעקה לעברה: "מגיע לה מאסר עולם". ההורים הפנו אצבע מאשימה גם כלפי עורך דינה של מעודה, עו"ד אפרים דמרי. הם צעקו עליו: "איך אתה מייצג אותה? אין לך ילדים". השופט הפסיק את הדיון לעשר דקות ויצא מהאולם, כמו גם מעודה שהוצאה מהמקום, עד שהרוחות נרגעו. 

עוד בנושא: 

התובעת מבקשת להאריך את מעצרה של מעודה עד לתום ההליכים. לטענתה, ממעודה נשקפת מסוכנות, ולכן אין לשחרר אותה למעצר בית כפי שמבקש עורך דינה. היא העלתה אפשרות שמעודה תפגע בעצמה אם היא תשוחרר. "נשקפת מסוכנות ממנה לעצמה ולסביבה שלה. בכלא היא מקבלת תמיכה נפשית והמצב שלה תקין. שירות המבחן מתרשם שבחוץ הלחץ הנפשי שלה יגבר". 

התובעת הוסיפה ואמרה: "זה תיק חמור בחומרתו וקיצוני. מדובר על כמות קטינים גדולה של נפגעים ומדובר במעשים קשים. לכן נבקש מבית המשפט לקבל את המלצת שירות המבחן, ולהאריך את מעצרה עד לתום ההליכים".

עו"ד אפרים דמרי, המייצג את מעודה, ביקש לשחרר אותה למעצר בית. הוא אמר בדיון: "המלצת התסקיר לא מקצועית. היא באה לרצות את דעת הקהל. הנאשמת צעירה, נורמטיבית, גדלה במשפחה נורמטיבית, סיימה לימודים, שירתה בשירות לאומי, למדה והשיגה תואר. לאחר הלימודים היא התחילה לעבוד במקצועה.

"התסקיר מתאר מצוקה נפשית בעקבות טראומה שעברה. למדנו מהתסקיר שהנאשמת לא מתחמקת מאחריות, מצטערת על מעשיה ומבינה לליבם של ההורים. היא מפרשת את התנהגותה כמעשים חריגים. היא לא ניסתה להעלים או למחוק את הסרטונים. חלופת המעצר המוצעת הינה חלופה הולמת שיש בכוחה למנוע באופן מוחלט את המסוכנות הנטענת. יש חשש שאסירות אחרות יפגעו במעודה בכלא, בגלל המעשים שבהם היא מואשמת". 

"איבדה כל צלם אנוש"

החלטת השופט: "שירות המבחן התרשם מקהות חושיה של הנאשמת כלפי הילדים, ונתק ריגשי למעשים המיוחסים לה. ייתכן שהתנהגות זו קשורה לטראומה שעברה וגרמו להצטברות זעם ותסכול. שירות המבחן העריך שהנאשמת תתקשה להסתגל לשהייה בתנאים מגבילים לנוכח אישיותה, נטייתה לנתק רגשי, קיומם של זעם ותסכול מצטברים ומצבי לחץ. שירות המבחן התרשם שאם תשוחרר היא עלולה לפגוע בעצמה ובאחרים".

עוד כתב השופט: "לחובת הנאשמת הוגש כתב אישום חמור ביותר, המתאר מעשי התעללות קשים בפעוטות חסרי ישע. מכתב האישום עולה שהיא פגעה בפעוטות באופן שיטתי תוך איבוד כל צלם אנוש".

השופט קיבל את המלצת שירות המבחן שלא לשחרר את מעודה למעצר בית. "אני מורה על מעצרה עד לתום ההליכים". ההורים מחאו כפיים אחרי החלטת השופט.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-21 07:14:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg0NDc10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment