Thursday, August 29, 2019

המשטרה חושדת: הנהג מהתאונה הקטלנית באשקלון היה תחת השפעת אלכוהול - ישראל היום

המשטרה חושדת: הנהג מהתאונה הקטלנית באשקלון היה תחת השפעת אלכוהול - ישראל היום

בוחני התנועה של משטרת ישראל חושדים כי נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה הקטלנית הלילה (חמישי) באשקלון היה תחת השפעת אלכוהול. ל"ישראל היום" נודע כי טרם קודם לתאונה הוא נכח באירוע. החוקרים לקחו ממנו דם והוא נשלח לבדיקת מעבדה, לבדוק את אחוז האלכוהול בדמו. הוא מאושפז ומורדם בבית החולים ברזילי במצב קשה ועד כה בשל מצבו לא נחקר.

מעט לאחר השעה 03:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אודות תאונת דרכים ברחוב התחיה באשקלון, ברחוב התחייה. נהג הרכב איבד שליטה והתנגש בעץ, ועל פי החוקרים הדבר עלול להעיד על נהיגה בשכרות ועייפות.

צילום: דוברות מד"א

מותה של בת ה-17 נקבע במקום. שתי אחיותיה של ההרוגה, בנות 19 ו-14 נפגעו באורח קשה מאוד, ואחת מהן פונתה לבית החולים סורוקה במסוק. הנהג נפגע באורח קשה כאמור.

חובש מד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב, שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב-מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח..

"בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים בהם אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. צעיר בשנות ה-20 ונערה כבת 14, שסבלו מפגיעות-רב מערכתיות, טופלו בשטח ופונו גם כן בניידות טיפול נמרץ כשמצבם קשה".

זירת התאונה באשקלון // צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

Let's block ads! (Why?)



2019-08-29 08:32:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg2ODE50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment