Tuesday, January 28, 2020

ראש העיר אריאל: ראש העיר אריאל: הצהרת מועצת יש"ע - חסרת אחריות - ערוץ 7

ראש העיר אריאל: ראש העיר אריאל: הצהרת מועצת יש"ע - חסרת אחריות - ערוץ 7

אלי שבירו, ראש העיר אריאל, תומך לחלוטין בתוכנית המאה שתיחשף הערב (שלישי) בהנחה שהיא כוללת החלת ריבונות על יישובי יו"ש ובקעת הירדן, לצד הכרה עתידית במדינה פלסטינית.

''אני וראשי רשויות נוספים מיהודה ושומרון סבורים שזו הצהרה חסרת אחריות שכן איש לא יודע עדיין מה התכנית כוללת", אמר שבירו.

לדבריו, ''החלת ריבונות על בקעת הירדן ויישובים ביו״ש מבורכת גם במחיר הצהרה על הקמת מדינה פלסטינית על 70% משטחי יו"ש''.

בינתיים, ראשי מועצת יש"ע הנמצאים בוושינגטון נקראו לפגישה נוספת עם ראש הממשלה נתניהו לקראת פרסום תוכנית המאה הערב (שלישי) בבית הלבן.

ראשי המועצות נקראו לבית המלון בו שוהה נתניהו לאחר שהביעו התנגדות נחרצת להקמת מדינה פלסטינית גם במחיר ויתור על החלת הריבונות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן.

ביממה האחרונה נפגשה משלחת מועצת יש"ע עם גורמים בבירה האמריקאית, ונחשפה לעובדה שתוכנית המאה כוללת הקמת מדינה פלסטינית.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אמר "אנחנו מוטרדים מאוד. לא נוכל להסכים לתוכנית שתכלול הקמתה של מדינה פלסטינית שתהווה איום על מדינת ישראל וסכנה גדולה לעתיד.

''אנו מצהירים כי לא נאפשר הקמת מדינה פלסטינית גם במחיר של ויתור על ריבונות במרחבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן. אנו דורשים מראש הממשלה השרים וחברי הכנסת לא לקבל הסכם הכולל בתוכו הקמת מדינה פלסטינית בכל אופן שהוא".

בראיון לרשת כאן ב' סיפר אלחייני "באנו לוושינגטון כדי לחזק את ראש הממשלה ולברך את טראמפ. אבל אחרי שעיבדנו את הדברים הבנו שתוכנית השלום כוללת מדינה פלסטינית. אני נדהם שנתניהו מסכים למדינה פלסטינית בשטחי יו"ש".


Let's block ads! (Why?)



2020-01-28 12:39:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjU2NjPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment