Friday, January 31, 2020

בהלת הקורונה - נותרו עשרות ישראלים בסין שטרם חזרו - ערוץ 20

בהלת הקורונה - נותרו עשרות ישראלים בסין שטרם חזרו - ערוץ 20

משרד החוץ עדכן כי בסין נותרו כעת כמה עשרות ישראלים וחלקם או רובם צפויים לעזוב את המדינה עוד היום.

בתוך כך, מעדכן משרד החוץ את אזהרת המסע לסין. ממשרד החוץ נמסר כי, ״נציגויות ישראל בסין ממשיכות לפעול כרגיל, ובין היתר לטפל בישראל המעטים הנמצאים במדינה. הדיפלומטים הישראלים בסין מדווחים כי לא מורגש מחסור במוצרי יסוד ומזון והם מוכנים להמשך פעילות של הנציגויות.

הנציגויות עומדות בקשר עם הרשויות בסין שעושות מאמצים לטפל בהתפשטות הנגיף. בדיון שהתקיים היום בין מטה משרד החוץ בירושלים לבין הנציגויות בסין הוחלט כי תעודכן אזהרת המסע לסין לפיה משרד החוץ ממליץ לאזרחי שלא לנסוע בעת הזו לסין וכי אזרחי ישראל הנמצאים בסין ישקלו האם לעזוב את המדינה בהקדם״.

משרד החוץ מסר כי על אף ביטול הטיסות הישירות בין סין לישראל, עדיין קיימת אפשרות לעזוב את סין דרך אירופה או יעדים מסויימים באסיה ולהגיע לארץ.

עוד מפרסם היום (ו׳) משרד הבריאות כי בהמלצת גורמי המשרד ורשות האוכלוסין וההגירה, תבצע סגיר מלאה של מעברים יבשתיים (בדגש על מעבר אלנבי) וימיים לבני אדם שאינם אזרחי או תושבי ישראל ששהו בסין ב-14 הימים טרם הגעתם למעבר הגבול.


:עוד באותו נושא

Let's block ads! (Why?)



2020-01-31 10:57:04Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi3QFodHRwczovL3d3dy4yMGlsLmNvLmlsLyVENyU5MSVENyU5NCVENyU5QyVENyVBQS0lRDclOTQlRDclQTclRDclOTUlRDclQTglRDclOTUlRDclQTAlRDclOTQtJUQ3JUEwJUQ3JTk1JUQ3JUFBJUQ3JUE4JUQ3JTk1LSVENyVBMiVENyVBOSVENyVBOCVENyU5NSVENyVBQS0lRDclOTklRDclQTklRDclQTglRDclOTAlRDclOUMlRDclOTklRDclOUQtJUQ3JTkxJUQ3JUExJUQ3JTk5JUQ3JTlGL9IBAA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment