Thursday, November 28, 2019

החדשות - ליברמן: אם נתניהו היה עושה ויתורים בנושאי דת ומדינה... - mako

החדשות - ליברמן: אם נתניהו היה עושה ויתורים בנושאי דת ומדינה... - mako

איתות למשא ומתן עם הליכוד? יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר היום (חמישי) בריאיון לרדיו רק"ע של תאגיד השידור "כאן" כי אם ראש הממשלה נתניהו היה מגיע איתי להסכמות בנושאי דת ומדינה, הוא היה מוכן לשבת בממשלת ימין-חרדים - זאת בניגוד לעמדה הנחרצת שהשמיע עד כה ולפיה רק ממשלת אחדות היא פתרון שמתקבל על הדעת. עם זאת, ליברמן הדגיש: "נתניהו לא מוכן, הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בדבריו האשים ליברמן את ראש הממשלה במצב הנוכחי. "אם נתניהו היה מוכן ללכת לוויתורים כלשהם בשביל ישראל ביתנו, היינו יכולים לעשות קואליציה יציבה של 63 חברי כנסת", אמר ליברמן. "נתניהו לא מוכן, הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים".

גפני, ליברמן "נתניהו תמיד מוותר לאורתודוקסים". ליברמן וגפני | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש, בניסיון אחרון להקים ממשלה ולמנוע בחירות, קיים יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פגישות עם צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד בכנסת. בתום הפגישה אלדשטיין עידכן בחשבון הטוויטר שלו כי הפגישות, שהתקיימו עם כל אחד מהצוותים בנפרד, התנהלו "באווירה חיובית", והוסיף כי שני הצדדים הסכימו לקיים פגישה משותפת ביום ראשון הקרוב.

יחד עם זאת, מדברים שכתב אמש בטוויטר מספר 3 בכחול לבן משה (בוגי) יעלון עולה כי המגעים לממשלת אחדות לא קרובים לפריצת דרך.  "לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו", כתב יעלון. "נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחייבויותינו לבוחרינו".

האפשרות להקים ממשלה עומדת בפני חברי הכנסת עד ליום רביעי בעוד שבועיים, 11.12. אם עד למועד זה אף ח"כ לא יגייס 61 חתימות ויגיש אותן לנשיא - הכנסת תתפזר באופן אוטומטי. אם אחד הח"כים יצליח לאסוף חתימות, הוא יקבל שבועיים נוספים כדי להרכיב ולהציג ממשלה. אם ייכשל, הכנסת תתפזר גם כן באופן אוטומטי - וישראל תלך לבחירות בפעם השלישית בתוך שנה.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-28 11:43:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiS2h0dHBzOi8vd3d3Lm1ha28uY28uaWwvbmV3cy1wb2xpdGljcy8yMDE5X3E0L0FydGljbGUtODU0YmNiN2FmYzFiZTYxMDI3Lmh0bdIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment