Wednesday, November 27, 2019

גנץ: "מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות" - ישראל היום

גנץ: "מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות" - ישראל היום

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר היום (רביעי) כי לא איבד את התקווה להקמת ממשלת אחדות. "אנחנו מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות, אני באופן אישי עוסק בזה", אמר גנץ.

צילום: עופר פריימן / Frames production

גנץ, סייר בצהריים בגליל המערבי ונפגש עם 11 ראשי רשויות מפורום יישובי קו העימות בראשותו של יו"ר הפורום, משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר. לגנץ התלוו חברי הכנסת אבי ניסנקורן, אורנה ברביבאי ורד'יר מריח.

 

בנושא הביטחוני, אמר גנץ: "ראש הממשלה אמר שמישהו אתמול התבלבל, אבל לדעתי בימים האלו מעבירים כסף במזוודות לחמאס. חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו יש שקט מתעתע".

 

עוד בנושא:

בנושא האתגרים של יישובי קו העימות אמר גנץ: יש צורך חשוב לחזק את יישובי קו העימות שנמצאים פה ולטפל בסוגיית המיגון. זו אחת הסיבות שאנחנו מנסים להתרכז בהקמת ממשלה בכדי שנוכל לעסוק בענייני המדינה ולא בענייני ראש המדינה או ראש הממשלה. אנחנו מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות, אני באופן אישי עוסק בזה".

 

בתשובה לשאלה נוספת על היתכנות הרכבת הממשלה, אמר גנץ: "נתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה והציבור בחר אחדות שבה כחול לבן, הסיעה הגדולה, צריכה להוביל את הממשלה. נתניהו ניצב בפני אתגר משפטי כבד. לראשונה במדינת ישראל ראש ממשלה מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים על מעשים שעשה כראש ממשלה מכהן. אי אפשר להתעלם מכך. ולכן אנחנו לא פוסלים את נתניהו האיש אלא את נתניהו הנאשם. הליכוד צריך להצטרף לממשלת אחדות. אני מקווה שנתניהו יצא זכאי ויוכל לחזור בעוד שנתיים. גם היום יש דיאלוג פוליטי שמתקיים כל הזמן".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-27 13:11:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzEwODQx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment