Thursday, November 28, 2019

מות התינוקת באשקלון: בן הזוג של האם לא הואשם ברצח - וואלה!

מות התינוקת באשקלון: בן הזוג של האם לא הואשם ברצח - וואלה!

מות התינוקת באשקלון: בן הזוג של האם לא הואשם ברצח
צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד זיאד אעבדין, שוהה בלתי חוקי, בגין גרימת מותה של תינוקת באשקלון לפני כחודש. בתחילה, אעבדין, בן זוגה של אם התינוקת, נחשד ברצח, אולם סעיף הרצח הוסר מכתב האישום והוא הוחלף בסעיף פחות חמור של גרימת מוות ברשלנות.

מעצרו של אעבדין הוארך מעת לעת, לאחר שבחקירתו עלה חשד שרצח את התינוקת. "במזכר הראשוני מאבו כביר יש חיזוק לזה שמעשיו של זאיד גרמו לשבר בגולגולת", אמר נציג המשטרה באחד הדיונים. הוא הסביר כי עלה חשד שפצעיה של התינוקת נגרמו כתוצאה מהתעללות.

על פי כתב האישום, אעבדין שהה עם אמה של התינוקת והשניים גידלו יחדיו את הילדה. ביום המקרה, האם יצאה מהבית והשיארה את התינוקת איתו. לא ידוע באיזו שעה בדיוק התינוקת נפגעה, אולם הדבר אירע בזמן שהייתה תחת השגחתו. בשלב מסוים הוא הבחין כי התינוקת מפרכסת וסובלת ממצוקה נשימתית. הוא ביקש את עזרת השכנים שהחלו בפעולות החייאה עד להגעת צוות מד"א.

עוד עולה מכתב האישום כי אעבדין שמע שכוחות משטרה בדרכם לבית, ונמלט מהמקום. הוא נתפס רק למחרת כשניסה להימלט מהארץ. "במעשיו של אעבדין, בהיותו אחראי לשלומה ובריאותה, הפר את חובות אילו, לא השגיח כראוי על המנוחה, ועקב מחדלו גרם ברשלנות למותה של המנוחה", צוין בכתב האישום.

במסגרת הדיונים בעניינו טענו החוקרים כי עלה חשד להתעללות ממושכת מצד אעבדין, שנחשד גם שתקף את האם כמה פעמים. כמו כן, הוארך גם מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף, תוך התעלמות מהעבירה שביצע.

התינוקת פונתה בחודש שעבר לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה.

"הוא טיפל בה לאחר הנפילה, הרדים אותה, ולדבריו הוא בכלל לא הבין שהנזק מהנפילה אלא מחום שהיה לה", אמר סנגורו של החשוד ליאור רונן באחד מהדיונים בהם הוארך מעצרו. "חמישה חודשים הוא טיפל בילדה, הכין לה אוכל, הוא לא רצח אותה. האימא הפכה הכל עליו, זה לא נכון", אמרו בני משפחתו של זיאד. "הוא בחור טוב, ממש לא רוצח, חמישה חודשים הוא איתה, הוא אהב את התינוקת והתנהג אלייה כמו האבא".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-28 10:20:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjYzODXSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment