Thursday, November 28, 2019

תיעוד: צה"ל הורס את בתי הרוצחים - ערוץ 7

תיעוד: צה"ל הורס את בתי הרוצחים - ערוץ 7

תיעוד: צה"ל הורס את בתי המחבלים

לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי הרסו במהלך הלילה (חמישי) את ארבעת בתיהם של המחבלים חברי החוליה אשר ביצעה את פיגוע הדקירה בו נרצח דביר שורק הי"ד סמוך ליישוב מגדל עז בגוש עציון.

מפקד החטיבה המרחבית "יהודה", אל"מ איתמר בן חיים, אמר: "אנו, חיילי ולוחמי חטיבת יהודה, שמנו כמטרה ראשונה לשמור ולהגן על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים.

״ידע כל מחבל אשר מנסה לפגוע באזרחי ישראל כי ביתו יהרס וכי נמשיך לעשות את כל המאמצים בשיתוף עם כלל זרועות הביטחון לסגירת מעגל, ונמשיך לפעול לסיכול הטרור נגד אותם מחבלים שמנסים לפגוע באזרחי מדינת ישראל", הוסיף המח״ט.

במהלך פעולת ההריסה התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים על הלוחמים, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

טוען....

מוקדם יותר התייחס שר הביטחון, נפתלי בנט, להריסת בתי המחבלים: ״בתי הרוצחים של דביר שורק ז״ל נהרסו. לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי. דם יהודי אינו הפקר".

‏אביו של דביר שורק, יואב, אמר לחדשות 13 בתגובה על הרס בתי המחבלים: "חבל שהדבר לא נעשה מיד, באופן שהיה מחזק את ההרתעה ואולי מונע את הפיגוע הבא. הזהירות המוגזמת וזכות העיכוב דרך בג"ץ מתעלמת מכך שבתים זה לא חיים, אפשר לבנות אותם מחדש, בעוד שהרתעה היא עניין של תזמון".


Let's block ads! (Why?)



2019-11-28 11:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTk1NjPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment