Friday, November 29, 2019

מלך זילברשלג שובר שתיקה: "הוטרדתי מינית" - ישראל היום

מלך זילברשלג שובר שתיקה: "הוטרדתי מינית" - ישראל היום

מלך זילברשלג הפך בשנים האחרונות לאחד הכוכבים הצעירים והמזוהים ביותר של התאגיד, בייחוד הודות לעובדת היותו חרדי שלא חושש לדבר על נושאים שנויים במחלוקת שלעיתים לא מוצאים ביטוי בין כותלי הציבור החרדי. גם הפעם, כשמדובר בנושא כואב שנוגע בו ישירות באופן הכי פרטי ואינטימי שאפשר, הוא לא חרג ממנהגו.

במספר ציוצים שפרסם זילברשלג היום (שישי), הוא שיתף כי חווה הטרדה מינית באותו ערב. "הוטרדתי היום מינית ע"י אדם די מבוגר שנמנה על חבריי בפייסבוק ולטענתו מנהל בית ספר", צייץ. "תקופה ארוכה של כמה שנים שהוא התנהג כמו מעריצה חמודה, אבל התעלמתי וזה בעיקר הצחיק אותי". 

זילברשלג המשיך ופרט את התחושות לאחר האירוע שחווה. "היום באיזו סיטואציה מוזרה להחריד נפגשנו וזה היה מהרגעים הכי נוראיים שחוויתי בחיי. אין לי מה להוסיף, סתם פורק פה ומנסה להבין אם הוא באמת מנהל בית ספר. אם באמת הוטרדתי או שזה רק היה בראש שלי ושל לבר שהיה איתי".

בנקודה זאת תיאר זילברשלג את האירוע עצמו, שבמהלכו האיש המדובר חיבק אותו בצורה שגרמה לו לחוש מוטרד: "את רוב הסיטואציה הוא תיעד בעוד ועוד סלפי + כמה קטעי וידאו ביזאריים לחלוטין. די בטוח שיש אצלו בפלאפון וידאו שלו מחבק אותי מאחור וחצי חונק אותי כשהסצנה פשוט לא ברורה בשום צורה. די קפאתי במשך רבע שעה מהגהינום וברחתי למסך המנחם של הסמארטפון שלי. פשוט לא ידעתי מה לעשות או לחשוב".

לבסוף, מספר זילברשלג, הצליח להשתחרר: "חבר שלי כל הזמן סימן לי שחייבים ללכת ואני מלמלתי כמו איזה בן ערובה שאני רוצה קפה ואיפה אפשר לקנות באזור. השיט הזה נגמר רק כשדרכתי לו על הרגל וקרעתי לו את היד ממני. מצב שגם זה צולם".

חשיפת הסיפור הנ"ל עוררה כצפוי גל של תגובות וציוצים ברשת, בהם גם של עיתונאים דוגמת קרן נויבך, גם כן אשת התאגיד, שכתבה: "תודה ששיתפת, זה כה חשוב".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-29 10:38:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzExNDI50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment