Sunday, December 29, 2019

חמאס הודיע: "עצרנו קצינים ברשות הפלשתינית שסייעו לישראל בחיסול אל-עטא" - ישראל היום

חמאס הודיע: "עצרנו קצינים ברשות הפלשתינית שסייעו לישראל בחיסול אל-עטא" - ישראל היום

משרד הפנים של חמאס הודיע הערב (ראשון) במסיבת עיתונאים שערך כי "עצר קצינים ברשות הפלשתינית שעזרו לישראל בחיסולו של אל-עטא". בנוסף, פרסמו את רגע החיסול של אל-עטא.

חמאס הודיע: "עצרנו קצינים ברש"פ שסייעו לישראל בחיסול אל-עטא"

על פי ההודעה של משרד הפנים העזתי, "מאז חיסולו של השהיד בהאא' אבו אל-עטא, מפקד בזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי גדודי אל-קודס, ב-12 בנובמבר - שירותי הביטחון שלנו פתחו בחקירת הפשע. בעזרת החקירות האינטנסיביות, הצליחו שירותי הביטחון לעצור תא שאסף מידע על אבו אל-עטא, פיקח על תנועותיו וערך מעקבים.

בהודעה שהעבירו טענו כי "החוליה עקבה אחריו במשך כמה חודשים עד השעה האחרונה לפני ביצוע החיסול. לאחר חקירת חברי התא, התברר שקצינים במנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית, ומפקד התא הוא שעבאן עבד אללה אל-ע'באווי, מפקד מנגנון המודיעין של אזור רצועת עזה במודיעין הפלסטיני. האדם העביר את המידע אודות אבו אל-עטא ישירות למנגנוני המודיעין הישראליים".

זירת החיסול של אל-עטא, נובמבר 2019 // צילום: אי.פי

עוד נמסר בהודעה כי מנגנוני הביטחון ברצועה הצליחו לשים את ידם על מכשירי קשר דרכם תיקשר שעבאן אל-ע'באווי עם השב"כ הישראלי וכך למעשה הצליחו לחשוף את חברי התא.

במקביל, הטלוויזיה של חמאס שידרה "הודאות מצולמות של המשת"פים" שסייעו לישראל לחסל את אל עטא. המשדר כלל את וידוייהם של קציני המודיעין של הרשות הפלשתינית שהיו חברים, לטענת משרד הפנים, בתא שעקב אחר בההא' אבו אל-עטא.

אחשד הנאשמים אמר בהודאתו: "קיבלתי שיחה מע'רבאווי (מפקד מנגנון המודיעין ברשות הפלשתינית) שהתחיל לשאול איפה בהאא' גר, אם הוא גר בשג'אעיה או בעיר עזה. הוא מינה אותי להיות אחראי על מעקב על ביתו של בהאא' אבו אל-עטא".

אבו אל-עטא, האיש מאחורי הקלעים ש"היה אחראי למרבית הפיגועים בשנה האחרונה מרצועת עזה" // צילום: איי. פי

"עקבתי באופן יומי אחר ביתו של בהאא', בדקתי מי אצלו בבית, מי יוצא. אל-ע'רבאווי ביקש ממני תמונות של התמונות ממזרח וגם מצפון, הכניסה לבית. שלחתי לע'רבאווי את התמונות דרך הווטסאפ", כך הנאשם.

אחד מחברי התא דיבר על ליל החיסול: "ביצעתי מעקב על הבית, בשעה 00:30 ראיתי שאין שומרים בכניסה לבית. עדכנתי את אל-ע'רבאווי והוא אמר לי להמשיך במעקב עד השעה 02:00. המשכתי את המעקב והלכתי לישון. בשעה ארבע לפנות בוקר התעוררתי מקול של פיצוץ. אמרו לי שפגעו בביתו של בהאא' אבו אל-עטא". ברקע ההודאות של חברי החוליה, שודרו תמונות ממה שנראה כמו מצלמות אבטחה מחוץ לביתו של אבו אל-עטא ברגע החיסול.

כזכור, בהאא' אבו אל-עטא, האיש מאחורי הקלעים ש"היה אחראי למרבית הפיגועים בשנה האחרונה מרצועת עזה", חוסל לפני כחודש וחצי בסיכול ממוקד. הגנגסטר המקומי שעלה לגדולה ופעל בהוראת איראן, היה אחראי לרצח ישראלים, ופעל על דעת עצמו.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-29 15:26:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE5NzI10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment