Monday, October 28, 2019

התפתחות בפרשת הרצח בקריות: החשד נגד הבעל החשוד התחזק - וואלה!

התפתחות בפרשת הרצח בקריות: החשד נגד הבעל החשוד התחזק - וואלה!

התפתחות בפרשת הרצח בקריות: החשד נגד הבעל החשוד התחזק
צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה ותומר לוי

מקסים טל, החשוד ברצח אשתו מריה בדירתם בקריית ביאליק הובא היום (שני) שוב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות. זאת לאחר שאשתו מריה נמצאה בדירתה ביום שישי לפני כשלושה שבועות ללא רוח חיים, כשהחשוד ברצח הוא בעלה, שהיה עצור בעבר בשל חשד לעבירות אלימות כלפיה וכלפי אביה. בשבוע שעבר האריך בית המשפט את מעצרו בשישה ימים. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים.

במשטרה סברו תחילה כי מדובר בהתאבדות, אך לדברי החוקרים החשד לרצח גובר "בשל ממצאים שונים בזירה ובעדויות נוספות, שלא ניתן להרחיב עליהם". במהלך הדיון בבית המשפט היום, אמר נציג המשטרה כי יש עילת מסוכנות וחשש לשיבוש משום ש"מרבית העדים הם חברים קרובים". הוא הוסיף כי קיים חשש שהחשוד ינסה להימלט." בוצעו פעולות חקירה רבות אבל יש רשימת השלמות חקירה שהתקבלה היום מפרקליטה המלווה את התיק".

בחקירתו טען טל כי אשתו דקרה את עצמה באמצעות סכין בצווארה פעם אחת, מה שהביא לפגיעה בעורק הראשי ולאיבוד דם רב. לדבריו, מריה איימה כמה פעמים בעבר כי תשים קץ לחייה, ואף בלעה כדורים כדי לגרום למותה. הוא ציין כי חמותו, אמה של מריה, התאבדה ממש באותו מקום לפני כשנתיים, כשהם התגוררו באותו מתחם דירות. החוקרים הביאו את טל שוב לדירה, ועברו איתו שוב ושוב על גרסתו. לחוקרים יש גרסה אחרת להשתלשלות האירועים שבסופם נמצאה אשתו ללא רוח חיים.

במשפחתה של מריה ממתינים לתוצאות נתיחת מותה, אך משוכנעים שהיא נרצחה על ידי בעלה מקסים. מנגד, אמו של החשוד ילנה טוענת כי בנה הוא למעשה הקורבן. "בוא נחכה, לאף אחד אין שום דבר", קבעה נחרצות ילנה, המלווה את בנה בכל דיוני הארכות המעצר.

אמו של החשוד אף טענה כי מריה הייתה אלימה כלפי בנה והציגה תמונות בהן שריטות נראות על גופו. "הוא מאוד אהב אותה ונתן לה הכול - בית, אבא, חום שאף פעם לא היה לה", סיפרה האם. היא הכחישה שבנה היה אלים כלפי אשתו וסיפרה על שיחת הטלפון שקיבלה מבנה ביום האירוע. "מקסים התקשר אליי ב-7:57, אני עוד ישנתי, וצעק לי בטלפון: 'מאשה התאבדה'. זה מה שהוא אמר לי שלוש פעמים רצוף. הוא היה בשוק. אמרתי לו להזמין משטרה ואמבולנס".


(עדכון ראשון: 09:40)

Let's block ads! (Why?)



2019-10-28 07:40:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjAxNjnSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment