Tuesday, October 29, 2019

''כפור של 4 מעלות, לא נותנים לי להיכנס'' - ערוץ 7

''כפור של 4 מעלות, לא נותנים לי להיכנס'' - ערוץ 7

יפה יששכר, אמה של נעמה הכלואה ברוסיה, לא הורשתה לבקר את בתה כשהגיעה לכלא, למרות אישור בית המשפט.

בכלא הסבירו שביקור הקונסולית הישראלית בשבוע שעבר היה על חשבון ביקורה של האם. בהנהלת בית הכלא גם הוחלט שלא להתיר לבקשת נעמה לקיים שיחות טלפון.

"נעמה חפה מפשע ומשלמת מחיר כבד בגלל החלטה מדינית של ישראל. נעמה אינה קלף מיקוח בין מדינות", אמרה יפה. בשיחה עם רשת ב' היא סיפרה "הוחלט שאני לא אוכל לראות אותה משום שהקונסולית ראתה אותה לפני שבוע.

''כפור של ארבע מעלות והם לא נותנים לי להיכנס. קיר אטום. אני לא יודעת למה מחמירים. העברתי לה מכתב שתשמור על ראש מורם ושכולם אוהבים אותה", סיפרה אמה של נעמה.

אתמול הגיעה האם לפגישה עם ראש המל"ל, מאיר בן שבת. ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף במפתיע לחלק מהפגישה ואמר ליפה שיעשה הכול כדי להביא לשחרור בתה. לאחרונה שוחח נתניהו פעמיים עם יפה יששכר בטלפון והיא גם עמדה בקשר עם אנשי לשכתו ועם אנשי המל"ל.

נעמה יששכר נשפטה ל-7.5 שנות מאסר בכלא הרוסי לאחר שנתפסה בשדה התעופה במוסקבה עם 9.6 גרמים של חשיש הודי. יששכר עצרה ברוסיה לצורך טיסת קישור – ולא תכננה לצאת משדה התעופה לשטח המדינה.


Let's block ads! (Why?)



2019-10-29 10:14:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTY1MjnSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment