Thursday, October 31, 2019

אחיו של יגאל עמיר: "נבקש משפט חוזר" - ישראל היום

אחיו של יגאל עמיר: "נבקש משפט חוזר" - ישראל היום

אחיו של רוצח ראש הממשלה, חגי עמיר, חשף הבוקר (חמישי) כי משפחתו עובדת על בקשה למשפט חוזר, "יש מסמכים שמעידים על מעורבות של אחרים". 

עמיר כתב את הדברים בחשבון הפייסבוק שלו, שבו הוא מכונה "עמנואל גולדשטיין", על רקע העניין הציבורי המחודש ברצח רבין - יום השנה לרצח שיהיה בשבוע הבא, ודבריו של פרופסור מרדכי קידר בעצרת התמיכה השבועית בנתניהו בכיכר גורן בפתח תקווה, שבה אמר כי יגאל עמיר לא רצח את רבין. "מי שרצח אותו היה אדם שראשי התיבות של שמו הן י"ר, כנראה פוליטיקאי מוביל שרצה לחבל אותו כדי לצאת מהסכמי אוסלו. יגאל עמיר מוחזק בבידוד כדי שלא יגיד את האמת". 

עשרות אלפים בעצרת לזכר יצחק רבין בתל אביב // צילום ארכיון: משה בן שמחון

בפוסט שפרסם אישר חגי עמיר שאחיו אכן ירה כדי לנטרל את רבין ולעצור את אוסלו. "העובדות הן שרבי כלל לא הגיב לירי, למרות שמדובר בכדורי הולופוינט שכוונו לעמוד השדרה ממרחק של חצי מטר לכל היותר. הוא חשב שיש איזו תקלה ולכן ירה בו עוד פעמיים. 

חגי עמיר בשחרורו מהכלא אחרי 16 שנות מאסר // צילום: יוסי זליגר

"כל הירי היה במצב עמידה, גם של עמיר וגם של רבין. מעבר לזה הוא לא יודע כלום. כשהתברר בשנים האחרונות שיש כל מיני מסמכים שמעידים על מעורבות של אחרים, הוא הגיש בקשה למשפט חוזר שנדחה, ועכשיו אנחנו עובדים על בקשה נוספת. אלה העובדות".

חגי עמיר הורשע בקשירת קשר לרצח רבין, וריצה עונש מאסר ממושך. 

Let's block ads! (Why?)



2019-10-31 08:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAzMTI30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment