Monday, October 28, 2019

סערה בעקבות החרמת הטלפונים: "חציית קו אדום" - סרוגים

סערה בעקבות החרמת הטלפונים: "חציית קו אדום" - סרוגים

חדשות סרוגים28.10.19 09:11  כ"ט בתשרי תשפ

סערה בעקבות החרמת הטלפונים: "חציית קו אדום"

  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות החרמת הטלפונים של יועצי ראש הממשלה בנימין נתניהו- יונן אוריך ועופר גולן- במסגרת חקירה שמתנהלת נגדם בחשד להטרדת עד המדינה מומו פילבר.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה כתב: "תחשבו על כל מה שיש בפלאפון שלכם. כל מה שיש בוואטסאפ, בתמונות, באינסטגרם, אולי סרטונים אינטימיים, אולי בגידות , אולי סתם סודות. תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי. פגיעה כזאת בכבוד האדם וחירותו אמורה להיות מוצדקת רק כדי לפענח רצח או אונס. אז זהו שמשטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה״מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה ״הטרדת עד״. זהו אין פאנץ׳. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור".

עוד באותו נושא

דיווח: חקירה נגד הליכוד בחשד להטרדה של פילבר

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב אף הוא וכתב: "‏החרמת הטלפונים הסיטונאית של יועצי ראש הממשלה היא חצייה מפחידה של קו אדום בוהק מכל בחינה שהיא מצידה של הפרקליטות. קשה לברוח מהתחושה שהתיקים נגד נתניהו מתפוררים ובפרקליטות פותחים במסע "פישינג" חסר מעצורים כדי לגייס נגדו עדי מדינה בכל מחיר. וזה כבר באמת מתקרב לדרגת קץ הדמוקרטיה".

העיתונאי אראל סגל מ'כאן' הביע אף הוא זעזוע מהמהלך וכתב: "חקירות אנשי נתניהו ולקיחת הטלפונים שלהם הכניסו אותי לדיסוננס. מצד אחד מפחיד, מצד שני מרגיע. איך מרגיע? הנה, אני מבין שאני לא מתחרפן אלא פשוט עד למציאות בה מדינת ישראל נלכדה בדיקטטורה משפטית. אשריי, אני לא הזוי ומשוגע. אני פשוט חי בדמוקרטיה של שי ניצן ליאת בן ארי ומנדלבליט".

כתב חדשות 12, יאיר שרקי, כתב: "גם אדם שלא עשה שום דבר רע, פלילי או מוסרי, לא יסכים שיחטטו לו בפלאפון. זה המרחב הכי פרטי ואישי, כולל כל הקשרים האישיים והמקצועיים. צריכה להיות סיבה מאוד טובה כדי לאשר מהלך כזה, בפרט אצל אנשים בתפקידי מפתח רגישים. אפשר לחשוב על שיטות חקירה מתונות יותר כדי לפצח תיק של הטרדת עד".

עורך העיתון 'מקור ראשון' חגי סגל כתב: "קשה להירדם כששומעים על החרמת הטלפון של יועץ ראש הממשלה בגלל חשד למעשה שטות שאולי-אולי נושק פורמלית לתחום הפלילי (הטרלת עד). המשטרה והפרקליטות כאילו מתעקשות לצקת ממשות לתחושת הנרדפות בסביבת בלפור ולפרנויות במרחבי הימין".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-28 07:11:35Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzg0MDY5LSVENyVBMSVENyVBMiVENyVBOCVENyU5NC0lRDclOTElRDclQTIlRDclQTclRDclOTElRDclOTUlRDclQUEtJUQ3JTk0JUQ3JTk3JUQ3JUE4JUQ3JTlFJUQ3JUFBLSVENyU5NCVENyU5OCVENyU5QyVENyVBNCVENyU5NSVENyVBMCVENyU5OSVENyU5RC0lRDclOTclRDclQTYlRDclOTklRDclOTklRDclQUEtJUQ3JUE3JUQ3JTk1LSVENyU5MNIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment