Saturday, September 28, 2019

נסראללה: "ניכנס לפלשתין הכבושה - האויב במגננה" - ישראל היום

נסראללה: "ניכנס לפלשתין הכבושה - האויב במגננה" - ישראל היום

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התראיין היום (שבת) למגזין הלבנוני "מסיר" וחזר על איימו כי כוחות של ארגון הטרור ייכנסו לשטחה של מדינת ישראל.

"האויב נמצא כעת במצב של מגננה. פעם אנו היינו במצב של מגננה מתמדת, כעת אנו מאיימים על האויב ולא להפך. אנחנו ניכנס לשטחה של פלשתין הכבושה, אמר נסראללה במהלך הריאיון. 

"המשוואה השתנתה בשל ניצחונה של המהפכה האיראנית שנוסדה על ידי האימאם המבורך חומייני ונמשכת על ידי האימאם המבורך חמינאי", הוסיף נסראללה, במחווה לפטרוניו בטהרן. 

עוד בנושא:

נסראללה טען במהלך הריאיון כי: "יש לנו היום מודיעין טוב הרבה יותר בעבר ממה שנעשה ביישות הציונית, גם ממקורות רשמיים וגם ממקורות לא רשמיים".

תמונה לצד מנהיגי "ציר הרשע"

תמונה נדירה שבה נראה חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, לצד מנהיגה הרוחני העליון של איראן, עלי חמינאי, ומפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, קאסם סולימאני, פורסמה ביום רביעי באתרו של חמינאי.

התמונה הופצה גם באתר רשת הטלוויזיה של החיזבאללה, אל-מנאר, ובה נטען כי הפגישה בין השלושה התרחשה לאחרונה. מהימנותה של התמונה לא ברורה. 

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לצד חמינאי וסולימאני

התמונה פורסמה כשער של מגזין היוצא לאור על ידי שלטונות איראן. באתרו של חמינאי נכתב כי "הגיליון החדש של מגזין 'נתיב' מציג ראיון מקיף ראשון עם קאסם סולימאני מאז נכנס לתפקיד מפקד כוח קודס".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-28 13:23:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk1Njk50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


Share:

0 Comments:

Post a Comment